Reklamacje

REKLAMACJE

Dotyczy tylko produktów zamówionych w sklepie internetowym Dreams & Gifts

Reklamację na towar zakupiony w salonie stacjonarnym Dreams & Gifts prosimy złożyć bezpośrednio w dowolnym sklepie stacjonarnym naszej marki.

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy. Jednakże gdyby zakupiony produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od zakupu.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji, wyślemy Ci nowy egzemplarz danego produktu. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy Ci za niego pieniądze. Reklamowany produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę), wypełnij protokół reklamacyjny link do protokołu) i wyślij paczkę razem z uzupełnionym formularzem na adres:

WOLA PARK

sklep Dreams & Gifts poziom 0

ul. Górczewska 124

01-460 warszawa Z dopiskiem: REKLAMACJA

Paczkę z reklamowanym produktem prześlij na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Koszty przesyłki zostaną Ci zwrócone na podstawie przedstawionego (przesłanego) potwierdzenia nadania paczki, na którym widoczna jest wysokość poniesionych, za tę usługę, kosztów.

W niektórych przypadkach dajemy możliwość zgłoszenia reklamacji drogą mailową na adres sklep@dreams-gifts.pl

Zgłoszenie reklamacji drogą mailową wyślij wówczas, gdy otrzymałeś :

  • uszkodzony produkt (potłuczony, wyszczerbiony, pęknięty, pobrudzony itp.)
  • produkt niekompletny (brak części)
  • inny produkt niż zamawiany
  • niekompletne zamówienie (brak produktu)
  • zamówienie innego klienta

Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, wyślij zdjęcia na których widoczna będzie wada/uszkodzenie produktu oraz skan/zdjęcie protokołu szkody, jeśli został spisany z kurierem. Wielkość załączonych zdjęć nie powinna przekraczać 15 MB. Temat wiadomości powinien zawierać numer zamówienia (ZH…) oraz słowo „reklamacja” (np. Reklamacja ZH12345). W treści zamieść krótki opis reklamacji, nazwę/indeks reklamowanego produktu oraz wskaż ile sztuk produktu reklamujesz.

W przypadku braku możliwości rozpatrzenia Twojej reklamacji mailowo, pracownik Działu Reklamacji może poprosić Cię o wysyłkę towaru (zgodnie z zaakceptowanym przy składaniu zamówienia regulaminem sklepu).

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial